Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Két hónappal a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése után a magyar rádióhallgatók nagy része továbbra is visszasírja a régi adókat. A KutatóCentrum és a Marketing&Media felmérése szerint a 18-64 évesek kétharmada hiányolja valamelyik csatornát, a Juventus Rádiónak ugyanakkor jót tett az átrendeződés.
A Danubius és Sláger Rádió megszűnése utáni űrt még nem tudta egyetlen
csatorna sem maradéktalanul betölteni: a 18-64 éves rádióhallgatók
kétharmada hiányolja valamelyik adót - többek között ez derült ki a
Kutatócentrum és a Marketing&Media villámkutatásából.
Az 1512 fő megkérdezésével zajló felmérés eredménye szerint a Slágert
hiányolják többen: a megkérdezettek 58 százalékának hiányzik, míg a
Danubius 45 százaléknak. Ennek részben az az oka, hogy a Danubius
népszerű műsorai és műsorvezetői továbbra is hallhatóak az újonnan
induló Class FM-en. "A felmérés ideje alatt a Neón újraindult a
közkedvelt reggeli műsor, a Bumeráng, ami várhatóan nemcsak a hallgatók
hiányérzetét csökkenti majd, de az új adó hallgatottságának is jót fog
tenni" - értékelte az eredményeket Barcza Enikő, a KutatóCentrum
üzletág igazgatója. A nőket és a 18-24 éveseket érintette érzékenyebben
a változás, míg a férfiak és a 25-44 évesek közel 40 százaléka nem
hiányolja a megszűnt adókat.
A két országos rádióadó, a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése a
piaci viszonyokat is alaposan átrendezte. Két hónappal a döntés után
még mindig a Juventus tűnik a változás győztesének. A korábban
leghallgatottabb rádió, a Sláger megszűnésével a Juventus tört az élre:
a 18-64 éves rádióhallgatók 27 százaléka hallgatja rendszeresen ezt a
csatornát. Ugyanakkor az új rádióknak is sikerült megvetniük a lábukat:
a Class FM a második helyen áll a hallgatottsági listán, míg a Neo az
MR2-Petőfi Rádió után nem sokkal lemaradva a negyedik.
A jó startot igazolja, hogy a fiatal, 18-34 év közöttiek körében már a
Class FM vezeti a hallgatottsági versenyt, megelőzve a Juventust és a
Rádió1-et. A 35 év felettiek körében ugyanakkor a Neo szerepel jobban a
két induló csatorna közül.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!