Bumeráng: A Class vezet a kereskedelmi rádiók versenyében

Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 647 fő
  • Képek - 2188 db
  • Videók - 335 db
  • Blogbejegyzések - 297 db
  • Fórumtémák - 134 db
  • Linkek - 314 db

Üdvözlettel,

Bumeráng Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 647 fő
  • Képek - 2188 db
  • Videók - 335 db
  • Blogbejegyzések - 297 db
  • Fórumtémák - 134 db
  • Linkek - 314 db

Üdvözlettel,

Bumeráng Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 647 fő
  • Képek - 2188 db
  • Videók - 335 db
  • Blogbejegyzések - 297 db
  • Fórumtémák - 134 db
  • Linkek - 314 db

Üdvözlettel,

Bumeráng Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 647 fő
  • Képek - 2188 db
  • Videók - 335 db
  • Blogbejegyzések - 297 db
  • Fórumtémák - 134 db
  • Linkek - 314 db

Üdvözlettel,

Bumeráng Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 GfK-Ipsos rádiós közönségmérésének friss adatai szerint a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoportban a Class FM éri el a legtöbb hallgatót, közel 150 ezer emberrel többet, mint a Neo FM. Érdekesség ugyanakkor, hogy Budapesten a Rádió1 Network a célcsoport leghallgatottabb adója

 

Az egyes rádiócsatornák hallgatottságának változásai mellett nem mozdult el számottevően a magyarországi össz-rádióhallgatás volumene. 2010 szeptemberében (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 87,3 százaléka, azaz 7 438 000 fő hallgatott rádiót és a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 17 perc volt, amely közel azonos érték az előző hónaphoz képest.

A rádióhallgatás napi görbéje az első őszi hónapot tekintve kismértékben átalakult a nyári hónapokhoz viszonyítva: a görbe a munkába indulás időszakát követve hamarabb kezd épülni, de a csúcsot továbbra is 9 órakor éri el. Jelentősen megváltozott viszont a kora délutáni hallgatottság, mely 14 órakor kezd növekedni s egy második kiemelkedő időszakként 17 óráig 17-19 százalékos hallgatottságot biztosított a rádiók számára.

Szeptemberben került sor a megyeszékhelyi rádióadók hallgatottság mérésének idei harmadik hullámára is. A 18 mért megyeszékhely közül 6 város esetében is magasabb volt 30 százaléknál a leghallgatottabb rádió napi elérése a 15-49 évesek körében, mely országos szinten is kiemelkedő teljesítmény. (Ugyancsak a 15-49 évesek körében a leghallgatottabb országos rádió napi elérése: 18,6%.)

Igen változatos képet mutatnak a megyék abban a tekintetben is, hogy milyen hallgatottsági különbség van a megyei első és harmadik helyezett rádiócsatorna napi elérési adatai között: a legkisebb érték 5,5 százalékpontnyi különbség – ahol tehát 3 rádió is jelentős hallgatottsággal bír -, míg a legnagyobb különbség 27,5 százalékpontnyi.

Az egyes adókat tekintve a felmérés adatai számos érdekességet tártak fel, így például a felnőtt lakosság körében az MR1-Kossuth Rádió a legnépszerűbb, másfél millió hallgatóval igaz ezt elsősorban idős hallgatói táborának köszönheti. A kereskedelmileg fontos 18-49-éves célcsoportban ugyanakkor három kereskedelmi rádió is a közszolgálati csatorna előtt van, mely 409 ezer embert ért el. A legtöbb hallgatót a GfK-Ipsos rádiós közönségmérésének adatai szerint szeptemberben országos szinten az átlag napi elérést tekintve a Class FM volt az éllovas, mely 919 ezer hallgatóval büszkélkedhetett. A második Neo FM 771 ezer, míg a harmadik Rádió1 Network esetében 455 ezer hallgatót mértek.

Ami a budapesti adatokat illeti, az említett 18-49-es célcsoportban meglehetősen szoros a verseny. Az éllovas a Rádió1 Network (135 ezer hallgató), ám után három csatorna is néhány ezres különbséggel áll: a Class FM (114 ezer), a Juventus (111 ezer) és a Neo FM (108 ezer).

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu