Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
„Furcsállva olvastuk a Neo FM legfrissebb sajtóközleményét, amelyben egy bukott műsor megszűnésének kommunikációjában olyan kijelentéseket tesznek, hogy »Az elmúlt hónapok a két országos frekvencia fej fej melletti küzdelmét hozták, egyik szereplő sem tudott meghatározó, valóban piacvezető helyzetbe kerülni«” – olvasható Pakots Zsoltnak, a Class FM vezérigazgatójának levelében
Pakots megmosolyogtatónak tartja az
ilyen és ehhez hasonló sajtóközleményeket, hiszen a Ipsos-GFK hivatalos
hallgatottsági mérései alapján a Neo FM állítása nem fedi a valóságot. A
rádiók által elfogadott és hivatalosan használt 2010-es mérési adatok
világosan megmutatják, hogy a Class FM a vezető országos kereskedelmi
rádió, amely országosan, 2010. január-augusztus időszak adatait tekintve
a 15+ korcsoportban 12 százalékkal, a 15-49-es sávban 21 százalékkal
magasabb hallgatottsági adatokat produkált, mint a Neo FM.
A
konkurencia állításával ellentétben a rádió egészére egyértelműen
elmondható: meghatározó, a kereskedelmi rádiók versenyében valóban
vezető helyzetben van a Class FM – olvasható a levélben. Kíváncsian
várják, hogy az új tartalmi struktúrával milyen eredményeket ér el a Neo
FM. „Bízunk benne, hogy a pályázatban vállalt közszolgálati
kötelezettségeiknek továbbra is eleget tesznek és új struktúrájukban
továbbra is megtartják a vállalt zene-szöveg arányt” – teszik hozzá.
A
Class FM természetesen nem szándékozik változtatni az eddig jól bevált
stratégiáján. Végezetül sajnálatát fejezi ki a Class FM afelett, hogy a
Neo FM hasonló kis csúsztatásokkal megtévesztheti a hallgatókat és az
olvasókat.
Kitörne a Neo FM
A Neo FM
legutóbbi közleménye – amelyre a Class FM most reagált – arról
szólt, hogy a nemrégiben elvégzett, éves alapkutatás eredményei alapján
megkezdődött a műsorrend és a zenei kínálat finomhangolása az adónál. A
közlemény szerint az alapkutatás számos kérdésre választ adott a rádiós
piac állapota, a versenytárs rádiók képességei és a hallgatói szokások
terén – így a Neo FM a továbbiakban még pontosabban szolgálhatja ki a
hallgatói és hirdetői igényeket. A bevezetett változtatások célja, hogy a
Neo FM kitörjön a 2010-es évre eddig jellemző hallgatottsági
helyzetből. Az elmúlt hónapok a két országos frekvencia fej fej melletti
küzdelmét hozták, egyik szereplő sem tudott meghatározó, valóban
piacvezető helyzetbe kerülni – állította a Neo FM.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!