Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
másik rádió kommunikációjával van gondja a vezérigazgatónak, pedig indulásukkor nagy összeborulás volt.
Nyílt levélben fejezte ki csodálkozását és rosszallását Pakots
Zsolt, a Class FM vezérigazgatója a NeoFM kommunikációja miatt. A másik
országos rádió stratégiaváltással
foglalkozó közleménye verte ki a biztosítékot a médium vezetőjénél.
Ennek azon részével volt gondja, amely szerint "Az elmúlt hónapok a két
országos frekvencia fej-fej melletti küzdelmét hozták, egyik szereplő
sem tudott meghatározó, valóban piacvezető helyzetbe kerülni".
"Megmosolyogtatónak
tartjuk az ilyen és ehhez hasonló sajtóközleményeket, hiszen a
Ipsos-GFK hivatalos hallgatottsági mérései alapján a Neo FM állítása nem
fedi a valóságot" - így a Class FM vezére, aki szerint világosan
látható, hogy az elmúlt 8 hónapban a 15 évesek körében 12, míg a 18-49
között 21 százalékkal magasabb elérést produkáltak versenytársuknál a
GfK-Ipsos adatai szerint.
Pakots Zsolt szerint egyértelmű, hogy
ők a piacvezetők az adatok alapján. Amennyiben kizárólag a kereskedelmi
rádiókat nézzük (tehát az MR1-et kivesszük a pakliból), való igaz, hogy a
mindkét célcsoportban országosan a Class FM vezetett az elmúlt
időszakban. Vannak bizonyos célcsoportok és időszakok, illetve
településtípusok amikor és ahol a NeoFM jobb teljesítményt produkált, ám
egészében a Class FM-et nevezhetjük inkább piacvezetőnek.
A
NeoFM egyébként nem tagadta a közleményében, hogy elégedetlen a
helyezésével, mivel az új stratégiát éppen a "helyzetből való kitörés"
miatt valósítják meg. Az már értelmezés kérdése, hogy a műsorról
lekapott Ezeröcsi azért nem kell, mert a kutatások szerint a hallgatók
zenére vágynak délután, ahogy a NeoFM mondja, vagy mert megbukott, ahogy
a Class FM vezére állítja. Eközben az a gyanú is felmerül, hogy
egyszerűen túl drága volt a teljesítményéhez képest, hiszen zenét adni
még mindig kevésbé költséges, mint a Winkler-Bazsó párost
megfinanszírozni.
A két rádió egyébként nem először zörren össze
adatközlés miatt, ám a korábbiakat félreértésnek, kezdeti
rutintalanságnak nevezték, és ebben volt is valami, hiszen csak 2009
novemberében indultak, és még nem alakultak ki a közös kommunikációs
keretek a hallgatottsági adatok kapcsán. Az eset azért sem jó, mert a
rádiós piac évek óta komoly presztízs veszteséggel küzd, és éppen az
összefogás szükségességét hirdették meg a két rádió első emberei. Ennek
része a közös, illetve most már a GfK-Ipsos általi adatközlés is. A
Danubiust és a Slágert épp amiatt kritizálták mindketten, hogy marták
egymást, s ezzel az egész piacot magukkal húzták.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!