Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Emellett
a rádió szerződteti a Bumeráng teljes stábját is, akik az elmúlt évek
alatt a műsor háttérmunkáit végezték, illetve hangjuk rendszeresen
megjelent az adásban is. A reggeli idősáv jelentősége kiemelkedően fontos a rádiós piacon. A
Bumeráng az elmúlt években folyamatos piacvezetőként, heti 3-3,5 millió
hallgatót szórakoztatott, ami a 14 évesnél idősebb (a
hallgatottság-mérésbe bevont) lakosság mintegy 40 százalékát jelenti. A
reggeli műsor a reklámbevételek tekintetében is meghatározó, hiszen
piaci tapasztalatok azt mutatják, hogy az itt elért hallgatószám
generálja a hirdetési árbevétel közel 60 százalékát az A végleges műsorstruktúra kialakulásával lezárul a NeoFM
felállításának és beindításának intenzív szakasza. Egyúttal az EMG
országos kereskedelmi rádióval kapcsolatos tevékenységének jellege is
megváltozik, innentől a NeoFM és az EMG többi márkájának
együttműködésén alapuló üzemeltetési és értékesítési tevékenységre, a
„sales house” üzleti modell megvalósítására helyeződik a hangsúly. Azon megállapítások, melyek nem múltbeli eseményekre vonatkoznak
(azaz a véleményünkre és várakozásainkra vonatkozó kijelentések),
jövőre vonatkozóak. Ezen kijelentések a jelenlegi terveken, becsléseken
és előrejelzéseken alapulnak, tehát nem lenne helyes ezen
kijelentésekre a kellő mértéket meghaladó módon támaszkodni. A jövőre
vonatkozó kijelentések azon időpontbeli állapoton alapulnak, amelyben
ezen állítások elhangzanak, a Társaság nem vállal kötelezettséget arra
nézve, hogy a kijelentések bármelyikét új információk vagy jövőbeli
események alapján a továbbiakban nyilvánosan frissítse, módosítsa.
országos rádiókban, annak ellenére, hogy a műsor csak 4 órát tesz ki a napi 24 órás adásmenetből.
A reggeli műsor egyúttal kitűnő keretet ad a nem hagyományos
reklámmegjelenések elhelyezésére is (szponzorált játékok, promóciók,
stb.), amelyek szintén további árbevétel-növelő tényezőként
jelentkezhetnek. Emellett a Bumeráng stábjával történt megállapodás
magában foglalja a korábbról már ismert ún. „off-air” promóciókat is
(pl. a Bumeráng országos turnéja, a „Voga-vadászat”, további speciális
műsorelemek, helyszíni kitelepülések).
Mivel a Bumeráng olyan önálló márka, mely jelentős rajongó- és
hallgatótáborral bír szerte az országban, a műsor január 18-i indulása
komoly hatással lehet majd a hallgatottsági eredményekre is, valamint
hatékonyan segítheti a célul kitűzött piacvezető pozíció elérését. A
régi-új műsor megindulásán túl a NeoFM ezzel egyidejűleg véglegessé
váló teljes műsorstruktúrája és zenei kínálata is nagyban hozzájárulhat
az EMG mint sales house árbevételi és nyereségességi terveinek, illetve
a rádióval szembeni megtérülési elvárások teljesüléséhez.
A jelen tájékoztatásban foglaltak nem adnak teljes képet az
econet.hu Nyrt. tevékenységéről és a jövőben tervezett lépéseiről, sem
a Társaság és Média Üzletága eredményeiről, terveiről, piacairól, a
tevékenységet érintő kockázatokról és egyéb körülményekről. A jelen
tájékoztatás a jövőre vonatkozó kijelentéseket is tartalmaz.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!