Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Bepanaszolták a Gazdasági Versenyhivatalnál a Bumerángot, mert az a „leghallgatottabb”- ként reklámozza saját magát. A hallgatottsági adatok azonban ezt kérdésessé teszik. A feljelentő szerint a Neo FM megtéveszti a hallgatókat és nem utolsó sorban a hirdetőket is.
Minél nagyobb a hallgatottság, annál több hirdető akar reklámozni. Minél több hirdető akar reklámozni, annál nagyobb a bevétel, s így megmaradnak az állások, gyarapodik a pénztárca. Ez tiszta sor... Így mindenféleképpen megéri azt mondani, hogy „miénk” a leghallgatottabb rádió.
Valószínűleg ilyen megfontolásból hirdeti a Neo FM is ugyanezt magáról. Ez azonban a Gazdasági Versenyhivatalnak is szemet szúrt már. A hallgatottsági adatok ugyanis egyáltalán nem támasztják ezt alá, vagyis mostanában biztos nem.
Az utolsó, májusban nyilvánosságra hozott, nagy mintán végzett felmérés szerint a Class FM vezet a Neo FM előtt. Ez igaz a reggeli show-kra is. Bochkorék Bumerángja azonban még az előző eredményre támaszkodva a legjobb és a leghallgatottabb reggeli műsorként reklámozza magát. Valószínűleg emiatt kereste meg a hivatalt egy bejelentő, aki szerint a Neo megtéveszti a hallgatókat és a hirdetőket – írta a Bors. A hivatal a napilapnak úgy nyilatkozott minderről, hogy a panaszt befogadták, de még harminc napra van szükségük ahhoz, hogy kiderítsék: egyáltalán jogos-e a felvetés és ennek fényében, indítanak-e vizsgálatot az ügyben.
A Neo FM meglepődött a felvetésen, hogy ők elcsalnák az adatokat, vagy azokkal jogtalanul élnének vissza. Állításuk szerint májusban, a 12 ezer fős felmérésben valóban a második helyre szorultak a kereskedelmi rádiók versenyében, de azóta a kisebb, kétezer fős mintavételek azt mutatják, visszavehetik a vezetést.
– A teljes népességre vonatkozó júniusi adatok a reggel hat és délelőtt tíz közötti sávban a Bumeráng, azaz a Neo FM előnyét mutatják. Ugyanez a helyzet, ha az első félév összevont adatait vizsgáljuk. Mivel a mérés nagyon sok elemmel dolgozik, ezért természetes, hogy a feldolgozás és a prezentáció módjától függően különféle eredmények jeleníthetők meg. Mint ahogy az is, hogy minden rádió a számára kedvező dolgokra igyekszik felhívni a figyelmet. Mi is. Mindemellett örülünk, hogy erős versenytársaink vannak, mert ez még jobb teljesítményre sarkallja a Bumeráng és a Neo FM munkatársait, egyben értékessé is teszi az eddigi eredményeket – nyilatkozta a napilapnak Hegyi György, a rádió főszerkesztője.
A rádió legnagyobb arca, Bochkor Gábor nem kívánta kommentálni a történteket. Annál inkább a rivális Class FM. Ott azt mondták a lapnak, hogy a verseny szoros, a két rádió éterbe lépésük óta fej-fej mellett halad és szinte hétről-hétre változnak a hallgatottsági adatok. A legreálisabb képet viszont éppen az a nagy mintán, vagyis 12 ezer fő megkérdezésével végzett kutatás adhat, ami szerint a Class FM a leghallgatottabb rádió és a Morning Show a leghallgatottabb reggeli rádióműsor. – Ettől kezdve már a hivatal dolga elbírálni az ügyet – zárta rövidre az ügyet Pakots Zsolt vezérigazgató.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!