Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az Ipsos decemberi felmérése szerint a Neo és a Class az induláskor
tapasztalt médiacirkusz lecsengése után sem tudott erőre kapni.
Sokan
azt gondolták, hogy a frekvenciák újraosztása miatt kialakult botrány,
és az új adók megszokottól eltérő stílusa csak kisebb fennakadásokat
okoz majd a hazai rádióspiacon. A hallgató megbocsát és minden megy
tovább. Nos, az iparág bennfentesei a héten megkapták a decemberi
kutatási adatokat, amelyek azonban azt mutatják, hogy az egykori
Sláger- és Danubius-fanok vagy nehezen felejtenek, vagy továbbra sem
jön be nekik a Neo és a Class.
Minimális emelkedés
Az
fn.hu birtokába került naplós kutatás szerint októberben a Danubiust és
Slágert több mint négymillióan hallgatták naponta. November végén,
amikor már az új adók szóltak, ez a szám alig több mint 2 millióra
redukálódott. A 2,2 milliós novemberi átlagot decemberre napi 2,5
millióra tornázta fel a két rádió.
Bár a szerény növekedéshez
hozzátartozik, hogy az eredmény nem teljesen pontos. A felmérésben
részt vevők közül ugyanis voltak olyanok, akik azt nyilatkozták, hogy
az év utolsó hónapjában is Danubiust vagy Slágert hallgattak, noha a
két adó november 18-án elhallgatott.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!