Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Juventus jól járt
Az egykori Danubius és Sláger-hallgatók a Juventusra menekültek – derül ki a Szonda Ipsos decemberi felméréséből. Az egykori hallgatótábor a Class és a Neo FM-ről nagyrészt eltűnt, a két új adót a korábbi négymillió helyett decemberben naponta összesen csak 2,5 millióan hallgatták.
A FigyelőNet által közreadott kutatás szerint a váltás egyik nagy nyertese a Juventus volt. A majdnem országos adó (Budapesten kívül négy városban és a Balaton környékén sugározza műsorát), november végén napi 600 ezerrel több hallgatót szerzett, és ezt decemberben is tudta tartani. Az adatok szerint a közép-magyarországi rádióhallgatók 29,9 százaléka választotta az év utolsó hónapjában a Juventust, míg a Neót és a Classt összesen 20,7 százalék, a Rádió1-et pedig 12,2 százalék.
A hirdetési piacot is elbizonytalanította a két új piaci szereplő, aminek az egyik oka a sokak által aggályosnak tartott frekvenciapályázati döntés, a másik pedig a költéseket megelőzően ismeretlen hallgatottsági adat lehet. Míg a Sláger tavaly decemberben 1,9 milliárd forintos reklámbevételhez jutott, a Danubius pedig 1,3 milliárdot zsebelt be, a Class Fm-nek idén decemberben már csak 299 millió, a Neo FM-nek pedig 294 millió forint jutott a reklámtortából.
Ahogy a hallgatók, úgy a hirdetők is a Juventushoz fordultak. A TNS Media Intelligence kutatása szerint a Juventus tavaly decemberhez képest plusz 240 millió forintot könyvelhetett el az idei év utolsó hónapjában, így ez a rádió került a lista élére 883 millió forinttal. De profitált a Danubius és a Sláger megszűnéséből a Rádió1 és a Roxy is, előbbi tavaly decemberi bevételéhez képest plusz 18, utóbbi plusz 45 százalékos bővülésnek örülhet.
Az adatokból természetesen nem kell hosszútávú következtetéseket levonni, egyrészt az új piaci szereplőknek a kutatás idején még nem volt elég idejük a bizonyításra, másrészt a Neo FM-en csak január 18-án indult el a hallgatottsági és reklámbevételi szempontból is nagyágyúnak számító Bumeráng.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!