Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mintegy 120 ezer hallgatót vesztett novemberben a közrádió. A 15 éven felüliek körében megtartotta nemrég szerzett második helyét a Neo FM, a Class – riválisához hasonlóan – veszteséggel, de a harmadik helyen zárta a múlt hónapot. A többiek jelentősen leszakadva követik az élbolyt.
A GfK-Ipsos adatsor azt mutatja: a közrádió főadóját novemberben 1,567 millióan hallgatták rendszeresen, ami majdnem 120 ezres veszteség, míg az MR3 közönsége feleződött: most 46 ezer körüli. Javított viszont az MR2, amelyet 33 ezerrel többen, 509 ezren hallgattak naponta.
A kereskedelmi rádiók versenyében alig látható elmozdulás, ha az össznépességet vizsgáljuk: a Class 11 ezres veszteséggel, 1,136 milliós táborral áll a versenyben, míg a Neónak 20 ezerrel kevesebb, 1,159 hallgatója van. Ötödével bővítette hallgatói bázisát a Juventus, októberben 503, most viszont 635 ezer hallgatója volt, lejtőre került viszont a Rádió1-hálózat, amely az októberi 456 ezerrel szemben most csak 349 ezer hallgatót mondhat magáénak.
A közrádió sikerszériája tövábbra is csak addig tart, amíg a teljes népességet vizsgáljuk: a 15-49-es korosztályban három adójuknak összesen nincs annyi hallgatója, mint a két nagy kereskedelmi adó valamelyikének. A Kossuth 390, a Petőfi 308, a Bartók 16 ezer hallgatót „állíthat szembe” az itt már vezető Class 854 ezres és a Neo 836 ezres mutatójával. Ebben a korcsoportban a Juventus már hatezer hallgatóval veri a Kossuthot, míg a Rádió1 – a maga 344 ezres gárdájával – a Petőfit.
Ennél is durvább az eltérés, ha a 15-29-es korcsoportot nézzük: A nemzeti főadó ott mért, 87 ezres, az MR2 145 ezres és az MR3 négyezres (!) eredménnvel szemben a Class során 415, a Neónéál 322 ezer áll szemben. A Juventus itt 126, a Rádió1 pedig 239 ezer embert mutathat fel rendszeres hallgatóként.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!