Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bumeráng Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bumeráng Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Beindult a Bochkor-Sebestyén harc!
Sebestyén Balázs, Class FM, Morning Show
Nemrég a Bochkor Gábor és Boros Lajos, valamint Voga Processzor nevével fémjelzett Bumeráng 9 napos országjáró turnét tartott. A konkurencia most rádobb egy lapáttal: Sebestyén Balázsék 10 városba jutnak el két hét alatt.
A hazai rádiózás történetének leghosszabb élő kitelepülés-sorozatára készül a Morning Show. Két héten át tíz különböző hazai nagyvárosba látogatnak el, ahol egy izgalmas vadászatra invitálják a nyerni vágyókat.
Nehéz műfaj a reklám. Egy játékfilmben legalább másfél órája van a rendezőnek, hogy elmondja, amit akar, egy reklámfilmben erre néhány másodperc jut csak. Megmutatjuk most Sas István egyik alkotását, amely kifejezetten korosztálytársainknak szól. Csak 30 másodperc, és mindenki érti a mondanivalót! Az apropó az, hogy ma reggel 8-tól a Bumerángban vele beszélgetnek a műsorvezetők. (Petteri)
|
|
14 éve | Kiss Zoltán | 0 hozzászólás
A Boros-Bochkor páros a leghallgatottabb egy átlag márciusi hétköznap reggel a 18-49 évesek körében- derül ki abból a GfK-Ipsos felmérésből, amit az MR, a Neo FM és a Class FM triumvirátusa adott ki.
A 15 évesek és idősebbek 88 százaléka rádiózott márciusban, méghozzá
naponta 4,5 órát – kezdődik a Magyar Rádió, a Neo FM és a Class FM
anyaga, ami az Ipsos-GfK rádiós közönségmérésének adatait taglalja.
A felmérés több szempont alapján vizsgálta a rádiók hallgatottságát, és
az esetek túlnyomó többségében a MR1-Kossuth, a Class FM és a Neo FM
végzett az élen, persze más-más arányokkal.
Komodói sárkány formájú tortával lepték meg kollégái Boros Lajost születésnapja alkalmából. A Bumeráng műsorvezetője örült a meglepetésnek, hiszen legutóbbi bátor tettére emlékeztette, amikor is bemerészkedett két varánusz ketrecébe a Nyíregyházi Állatparkban.
A Bumeráng stábja először egy élő zöld leguánnal akart kedveskedni Boros Jajosnak, de végül hosszas tanakodás után úgy döntöttek, hasznosabb ajándék egy uszoda bérlet az egyik fővárosi fürdőbe, és egy hüllő formájú torta, ami emlékeztetheti Lajost nemrég elkövetett hős cselekedetére.
A Class FM nagyszájú és nagytestű rádiósa az internetes sztártévének beszélt a nagy rádiós hallgatottsági harcok jelenlegi állásáról. Rákóczi Ferenc elárulta, hogy bár jelenleg a Neo FM Budapesten veri őket, országosan még mindig a Morning show a nyerő. Rákóczi a Tabu Tv kameráján keresztül Bochkor Gábor csapatának üzent is. A rádiós elmondta, hogy szerinte épp ideje volt, hogy odaát ennyi idő után megtapasztalják, hogy milyen amikor van egy megszorító társ. |
Bochkor Gábor és Boros Lajos a Neo FM országos turnéja keretében érkeztek csütörtök reggel a vasi megyeszékhelyre.
A rendezvény hátteréről itt olvashat részleteket.
Fotóink csütörtökön reggel nyolc óra körül készültek a szombathelyi Március 15. téren.
14 éve | Kiss Zoltán | 0 hozzászólás
Javában tart a kéthetes Bumeráng Mosolyturné, melynek keretében most Szombathelyre is ellátogatnak az ébresztés fenegyerekei. Az országjárás március 29-én indult útnak, városunkba pedig április 8-án érkeznek, mindenki legnagyobb örömére.
Idén a hallgatóság dönthetett arról, merre vezessen az út a turné ideje alatt, hiszen a Boros - Bochkor páros mindenkit a lakhelyét népszerűsítő reklámszöveg írására buzdított. Természetesen a választásban a kreativitás fegyvere volt a mérvadó, így mondhatni a legjobb produkciók határozták meg a Mosolyturné útvonalát.
A Bumeráng csapata a tavaszi Mosolyturné keretében köszöni meg a támogatást rajongóiknak - Boros Lajos egy interjúban elárulta, meddig számíthatnak rá a hallgatók.
A Slágerrrádió megszűnése után a Neo FM-hez átszerződött Bumeráng stábja tavaszi Mosolyturné keretében járja az országot, így róva le hálájukat a hűségesnek bizonyult közönségnek.
„Köszönetet akarunk mondani azért a döbbenetes szeretethullámért, amit a Sláger Rádió megszűnése után kaptunk, másrészt pedig jelezni szeretnénk mindenkinek, itt vagyunk, élünk, virulunk" - nyilatkozta Boros Lajos a turné szegedi állomásán a Délmagyar.hu-nak.
Az elődökénél kisebb árbevétellel számol 2010-ben a Neo FM és a Class FM, amelyek márkáinak teljes felépítése több évet is igénybe vehet. Az új adók megjelenése körüli hercehurca nyertesének tartott Juventus viszont növekvő árbevételt vár az idei évtől, és abban reménykedik, hogy sikerül éket vernie a két nagyhal közé. Mfor.hu tudósítás.
Mintegy húsz százalékkal kevesebb árbevételt érhet el a Neo FM és a Class FM együttesen elődeik, a Sláger és a Danubius Rádió tavalyi teljesítményéhez képest, mondta el a Napi Gazdaság "Célkeresztben a fogyasztó" című keddi konferenciáján Földes Ádám, a Neo FM-et birtokló Est Media Group (EMG) kereskedelmi ügyvezető igazgatója.
Neo, Class: évekbe telhet a márka felépítése
Földes szerint 2010 még egyértelműen az átmenet éve lesz, a márka teljes felépítése pedig 1,5-2 évet is igénybe vehet.
A hűvös idő ellenére, felorrosította a hangulatot a két rádiós fenegyerek, Bochkor Gábor és Boros Lajos péntek reggel Kecskeméten. A hírhedt rádiós műsorvezető páros új arculattal, de a régi hévvel vetette bele magát a kecskeméti forgatagba, ahol az arra járó autósok hangos dudálással, a kiérkező rajongók pedig heves fényképezőgép kattogtatással és tapssal honorálták a rádiósok poénjait.
Bár a műsor helyszínéül választott parkoló nem volt a legszerencsésebb, hiszen sokan az úttesten állták végig a majd 3 órás műsort, amit a reggeli csúcsban igyekvő autósok kevésbé honoráltak.
Kecskemét - A Bumeráng kálváriája, a közönség imádata, karrierje vége és egy jól sikerült április elsejei tréfa - többek között erről beszélt Boros Lajos Kecskeméten tartott könyvbemutatóján a delmagyar.hu-nak.
- Március 29-én kezdődött Miskolcon és április 9-én Győrben ér véget a
Bumeráng 2010-es tavaszi Mosolyturnéja. Mi az idei körút célja?
-
Az elmúlt évtizedben minden esztendőben rendeztünk egy tavaszi és egy
őszi Mosolyturnét.
2010. április 2. 16:40 Licska Balázs
Békéscsaba, 6 óra 2 perc, eső
― Amint elkezdődött a műsor, az eső is rázendített.
Ízlett a Kecskeméten Mosolyturnézó Bumeráng műsorvezetőinek a Petőfis-reggeli. Néhány másodpercre még a mikorofnok is elnémultak: mindenki evett.
Voga a zellersalátát, Bochi a Tokajis libamájat, Boros a kacsakocsonyát ismerte fel elsőre. Közben a stáb szurkolt, hogy nekik is maradjon kóstoló a tanyacsárdás ínyencségekből.
evett.
Voga a zellersalátát, Bochi a Tokajis libamájat, Boros a kacsakocsonyát ismerte fel elsőre.
A Neo FM az elmúlt évek nagy sikereire való tekintettel 2010-ben is országjáró körútra „repíti” a Bumerángot! A Mosolyturné március 29-én indul útjára, és minden eddiginél hosszabb ideig járják az országot. Az idén tavasszal két hétig tartó turné alatt, minden hétköznap más városból jelentkezik a Bumeráng, hogy egyedi stílusával, utánozhatatlan ötletességével még szélesebb mosolyt varázsoljon az vendéglátó városok lakói és a többi hallgató arcára.
Szeged - Egy pezsgőmámorban úszó férfi és egy busz kidurranó kereke okozott izgalmakat a Boros-Bochkor-Voga triónak, amely a szegedi Széchenyi téren vezette a Bumerángot csütörtök reggel.
El tudnám képzelni, hogy minden nap itt legyenek. Úgy nem volna olyan unalmas ácsorogni – mondta egy fiatal lány a Széchenyi téri buszmegállóban, miközben a Bumerángot hallgatta. Bochkor Gábor, Boros Lajos és Voga János a Neo FM országjáró Mosolyturnéja keretében állomásozott csütörtökön a szegedi főtéren.
A Boros-Bochkor-Voga trió nem viccel, szó szerint vérüket adták rajongóikért.
Az egész úgy kezdődött, hogy Voga az egyik adásban élőben kijelentette: „Életemet és véremet a hallgatókért!”. Bochkor Gábornak sem kellet több, felvetette, mi lenne, ha tényleg vérüket adnák rajongóikért. A terv az volt, hogy mindhárman vért adnak, amit belekevernek abba a nyomdafestékbe, amiből új aláíró-kártyáik készülnek. „Gábor ötlete volt az egész akció, de saját csapdájába esett!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás